niedziela, 1 września 2013

eeg głowy

Witam wczoraj byłam z Irminką na eeg głowy ,musiałam Irminkę obudzić o 4 rano sama wstałam o 3 w nocy .Lubię mieć wszystko zawsze przed wyjazdem dopięte na ostatni guzik. Moja kruszynka w drodze nie mogła usnąć a na badanie mieliśmy na godz. 10.00. Udało mi się powstrzymać nusie ,żeby nie spała .Samo badanie trwało krótko ,malutka mimo zmęczenie nie usnęła ,ale za to bardzo mocno płakała ,była bardzo zmęczona i nie dawała za wygrana .Nie wyszło nic niepokojącego z tego co mówiła pani od badania ,ale wynik będzie za ok 2 tygodnie bo zostanie wysłany do poznania i w tedy zobaczymy . Po powrocie do domu myślałam ,że Irminka się trochę prześpi ale niestety nie spała do 18 wieczora mimo zmęczenia .Wiec i ja położyłam się wieczorem .Dzisiaj Irminka też w dzień nie spała nadal dostaje lekarstwa .Teraz śpi i prześpi całą  noc. Dobranoc .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz