poniedziałek, 9 kwietnia 2012

PODZIĘKOWANIA dla darczyńców


Dwa i pół roku temu urodziłam śliczną małą dziewczynkę o imieniu Irminka. Córeczka jest wyjątkowa pod każdym względem, tak jak wyjątkowo smutne są choroby , które ją dotknęły. Choroba Irminki sprawia, że każdy dzień jest walką – nieustanną walką o przyszłość, o normalność i o nadzieję na lepszy los… Irminka przewróciła mój świat do góry nogami, zmieniła mój system wartości i poglądy na życie. Ale jednocześnie nauczyła mnie cieszyć się każdym dniem oraz bezwarunkowo kochać… Dzięki Wam – Ludziom o wielkich sercach, moja mała dziewczynka ma szansę w przyszłości pokonać chorobę i żyć tak samo normalnie, jak jej zdrowi rówieśnicy. Wiele zależy od Irminki, wiele zależy ode mnie, ale wiele też Kochani zależy od Was!
Z całego serca dziękuję Wam wszystkim za obecność i za udzielone wsparcie finansowe. Każda złotówka uzbierana na rzecz leczenia Irminki jest dla mnie bezcenna. Wierzę, że córka wyrośnie na zdrową, mądrą i piękną kobietę oraz że w przyszłości będzie mogła osobiście Wam podziękować! Gdyby nie wsparcie tak wielu firm i osób prywatnych nie osiągnelibyśmy aż tak wiele dlatego z całago serca jeszcze raz dziękujemy!!!!!!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz