sobota, 19 marca 2016

A miało być lepiej

My juz po szczecinie ,chyba po malu cos zaczyna ruszac.zabrali nam skierowanie na badanie sluchu mialy byc konsultacje ale sie nie odbyly ja mam dzwonic zeby dowiadywac sie co do badania sluchu. Co wiecej ustala tego nie wiemy narazie mysleli zeby zrobic mlodej badanie w trakcie zwyklego snu zeby obudzic ja w nocy i zeby zasnela na badanie ,ale taka opcja nie wchodzi w gre dlatego ze mloda nie ma szans zeby sobie zasnela , wiec chyba zostaje nam opcja pod narkoza nie wiem jak to dokladnie wszystko zrobia beda lekarze dalej konsultowac.widzieli zdjecia zapalenia ucha i zapalenia na skurze. Jesli chodzi o uszy to moze lapie mniej zapalen ale dalej lapie i sa groźne  .Slyszec napewno slyszy tylko chca sprawdzic parametry sluchu natezenie i tak dalej . badanie jest konieczne po takiej ilosci zapalen . Teraz skonczylismy antybiotyk wiec trzeba baedzie napewno odczekać.
Irminka w szpitalu poznała kolegę , który dostaje ten sam lek . Świetnie się razem bawili .

Kiedy rano wstałam okazało się , że Irminka ma kolejne zapalenie na nosku w tym samym miejscu . Jesteśmy spowrotem na bactrobanie oby zmiana szybko znikła .
Smarujemy , obserwujemy . Teraz zostaje nam czekać na poprawę.

Irminka w przedszkolu ostatnio bardzo ładnie robiła kanapki , z efektów jestem dumna .
Dzisiaj postanowiłyśmy sobie troszkę porysować .



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz