poniedziałek, 9 maja 2016

Ja młoda zwariowana

Może jestem trochę zwariowana , może za dużo oglądam telenowel , może za dużo się śmieje .
Ale właśnie taka jestem , taka zwariowana .
Choć często dopada mnie zmęczenie to staram się tego nie pokazywać .
Mimo , że łamie mnie w kościach , boli kręgosłup od wiecznego dźwigania , nogi puchną od wiecznego biegania  . To zawsze staram się uśmiechać .
Jestem zmienna jak pogoda , ale taka jestem i nie chce się zmieniać . Chcę dalej mieć mnóstwo pomysłów na minutę , być zwariowana i miewam czasami wszystkiego dość . To nie chce się zmieniać .
Chcę żeby moje dzieci zawsze widziały mnie uśmiechnięta , szalona i pełna energii .
Pogoda ostatnio piękna a mnie chyba dopadło zmęczenie , mam nadzieję , ze to chwilowe .
Uwielbiam kawę z mlekiem    , i kapucino .
Uwielbiam długo spać , jeśli mam taka możliwość .
Uwielbiam Disko polo
Uwielbiam marzyć , a kto nie lubi .
Za to nie przepadam za grami i bajkami .

Kiedyś moim największym idolem był Maciej Zakościelny .
Kiedyś życie  płynęło wolniej , nie zdążyłam się obejrzeć a synek ma już 8 lat . Za chwile we wrześniu Irminka skończy 7 lat , czas leci nieubłaganie szybko
Ile mam lat ja nie zdradzę , taki mały rąbek tajemnicy  .

Kochani dziękujemy za przekazanie 1% podatku dla Irminki i zapraszamy do przekazania w następnym roku .















 

1 komentarz:

  1. Podobno człowiek ma tyle lat, na ile się czuje... A dzieci są tak do Pani podobne, że raczej trudno będzie się Pani ich "wyrzec". Cała mamusia :)

    OdpowiedzUsuń