piątek, 1 lutego 2013

wirus!!!!


Witam was tak jak myślałam Irminka z przed wczoraj na wczoraj cała noc zwracała złapała wirusa ,wczoraj rano też ,teraz troszke lepiej ale apetyt słaby .Byłam pewna ,że też przejdzie jelitówke na szczęscie przeszło jej co mnie cieszy .Biedna się umęczyła nawet zwykłym nurofenem jak podałam zaczeła zwracać .Byłam przekonana ,że jak nie przejdzie to pojade do szpitala ,ale przeszło .Biedna tam wymiotami była zmęczona ,że zasypiała na rękach ,ale sytuacja została opanowana i nasza niunia już dobrze .Teraz pracujemy nad tym ,żeby odzyskała apetyt jestem tego zdania ,że nie ma co wmuszać bo jeszcze bardziej się zniecheci pozdrawiam i życze wszystkim miłego wieczoru.
Do końca 240 dni 1 godzina 5 minut
Brakuje: 3 726,16 zł
Pomogły: 4 osoby

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz