wtorek, 23 kwietnia 2013

Irminka chora

Witam was kochani Irmina nam się rozchorowała teraz śpi,gorączka, katar jak z kranu za długo nacieszyliśmy się ,że zdrowa aż niecałe 2 tyg była zdrowa . my dalej działamy z apelami i wysyłamy listy jest to po 20 sztuk bo brakuje nam znaczków:(((( ale pomału damy rade .Kochani zapraszamy do pomocy na zbiórce dla Irminki http://dobryuczynek.info/zbiorka/29,pomoc-irmince
Do końca 159 dni 12 godzin 50 minut
Brakuje: 3 687,12 zł
Pomogło: 6 osób
Zostań kwestarzem tej zbiórki

312,88 zł (7,82%) zbiórka stoi w miejscu niedługo się konczy a my nadal tyle samo do zebrania mamy . zrobiłam 300 kserokopi apeli .wczorej siedziałam do póznej nocy i składałam .Jeszcze koperty zostanie wypisać ale czy to coś da wysyłam apele i od roku marnie .Dnia trochę mi ostatnio brakuje i póżno chodze spać o tyle dobrze ,że Irminka w nocy w miare ładnie śpi.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz