wtorek, 8 lipca 2014

Mały problem wielka sprawa

Każdego dnia zbieramy plastikowe zakrętki , u nas pomału gromadzą się z czego bardzo się cieszę , ze są osoby chętne , które razem z nami odkręcają i przekazują zakrętki dla Irminki . Jestem ogromnie wam kochani wdzięczna , że tak chętnie zbieracie zakrętki .

Mamy ostatnio mały problem z transportem zakrętek fakt jest taki , ze nie posiadam ani prawa jazdy , ani samochodu . Ostatnio zakrętki przywiozłam Irminki spacerówka , było tego sporo . Kolejne zakrętki czekają na odebranie , ale nie wiem czy uda mi się je odebrać bo nie mam czym .

Gdyby był , ktoś w okolicach wałcz , kto by mi te zakrętki odebrał była bym wdzięczna . Tak się nazywa nasz ten mały a zarazem duży problem z transportem .
Ale za to wielka sprawa , pomocy dla Irminki pomału zaczynamy myśleć i odkładać pieniążki na turnus dla Irminki było by fajnie gdyby udało mi się pojechać z nią na taki turnus i jeśli uda pieniazki się uzbierać .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz