wtorek, 10 marca 2015

Nadrabiam zaległości

Oj kochani dawno nic nie pisałam co u Irminki , miałam trochę załatwienia spraw , na okrągło gdzieś biegam cos załatwiam i przy tym wszystkim nie miałam ostatnio weny do pisania tak po prostu chyba zmęczenie materiału .

Trochę ostatnio u nas się dzieje w kółko coś nie mamy chwili wytchnienia a ja z językiem na brodzie biegam i staram się wszystkiego dopilnować .Komisja lekarska gimnastyka po pachy , 150 zaświadczeń stos papierów a komisji 10 min .
Nowa pani neurolog i skierowania na badania trzeba wykonać Eeg głowy i rezonans pod narkozą .
Badanie słuchu tympanogram nie wyszedł badanie polegające na sprawdzeniu czy bębenki się ruszają wykres nawet nie ruszył . Badanie słuchu trzeba wykonać również pod narkozą . Będę się starać żeby wykonać badanie słuchu i rezonans w jednej narkozie .
Jutro kardiolog i echo serca pozna godzina bo 17:35 wiec trzeba dojechać oby tylko pogoda dopisała . Tydzień w domu spędziliśmy bo Irminka miała kolejne ropne zapalenie ucha i antybiotyk.
Kilka a nawet kilkanaście nocek nie przespanych z powodu nocnych krzyków Irminki , mam nadzieje ze badania cos wyjaśnią . Jutro rano trzeba złapać Irminki mocz do badań i wykonać badania w kierunku infekcji + jak będziemy na oddziale badania z krwi .
W takim biegu i gonitwie ostatnio żyjemy .

Jeszcze trochę badań przed nami w chwili wolnego czasu postaram się napisać .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz