środa, 27 kwietnia 2016

Niepoukładane puzle

Troszkę nas nie było na naszym blogu , dawno już myślałam nad napisaniem kolejnego postu , ale ten Internet skończył nam się transfer  .

Ostatnia wizyta w szpitalu przebiegła nam bardzo szybko .
W czwartek kiedy dojechaliśmy Irminka miała podane immunoglobuliny , na następny dzień rano wykonano badanie słuchu . I w sobotę wyszliśmy do domu .
Wynik mnie chyba nie zdziwił , tylko potwierdził moje obawy .
Wyszedł niedosłuch obustronny lekki .

Czasem się zastanawiam , czy jest w stanie mnie coś jeszcze zdziwić ??
Odpowiedz znalazłam bardzo szybko .
Chyba nie , nie ma już chyba rzeczy , która by mnie zdziwiła .
Za miesiąc wyjeżdżamy na  zabieg . Po konsultacji z dentysta okazuje się , że mamy do usunięcia 12 ząbków .
Wizja samego zabiegu jestem przerażona 12 ząbków usunąć na raz to przecież bardzo dużo .
Ale damy rade , ja tak sobie powtarzam , musi być dobrze i innej opcji nie ma .
Przecież wszystko dla dobra Irminki .
Z drugiej strony jestem spokojna , bo Irminki jest pod bardzo fachową opieka lekarzy .

Co los jeszcze nam da ?? Tego nie wiem,  ale wiem jedno , że kiedyś może uda nam się wszystko poukładać , elementów układanki jest jeszcze dużo do ułożenia .

Mnie chyba dopada mocne zmęczenie , nie wiem czy to ta pogoda tak sennie na mnie działa ??
Ciągle czuje się zmęczona, senna , i taka nijaka .
Mam nadzieje , ze po powrocie po wszystkim uda nam się pożonnie odpocząć .
I mam nadzieje , również , że następny wpis będzie bardziej wesoły .





 

 
 

2 komentarze:

  1. Witam, trafiłam na bloga przez przypadek. Przeczytałam historię Irminki i jestem pod wrażeniem Pani determinacji w walce o życie i zdrowie dziecka. Te 12 zębów do wyrwania to mleczaki, prawda? Przeraża mnie trochę ta diagnoza, ale jak nie da się inaczej... Pozdrawiam i życzę wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Pani Karolino , tak Irminka na całe szczęście ma jeszcze mleczaki . Jakoś ciężko jest nadal mi się oswoić z ta myślą o tym zabiegu .Strach mnie ogarnia od głowy po same stopy . Ale mamy dobrych lekarzy wiec mam nadzieje , ze szybko się zregeneruje po zabiegu , pozdrawiamy .

      Usuń