sobota, 9 sierpnia 2014

Dlaczego warto pomagać

Ciągle słyszymy w radiu ,  telewizji , o chorobach jakie są wokół nas . Z czasem  kiedy wnikamy w ten świat chorych dzieci to wszystko staje się Staje się to czymś powszednim, wręcz "normalnym".  dla nas . Pojawiają się zdania i myśli typu – "Przykro mi, ale co mogę zrobić?",  "Nie mam czasu, to nie mój problem", "Nie mam z czego pomagać". Po co komuś pomóc ?? .

Na wiele rzeczy nie mamy wpływu , ale możemy pomóc  często bardzo niewiele może nas kosztować… a jednocześnie uczyni świat lepszym. Masz tą świadomość? To nie jest tak, że drobne rzeczy nie mają sensu…

Zawsze najmniejszy gest może uszczęśliwić , chore dziecka , które czeka az wyciągniesz dłoń , podarujesz swój uśmiech . Wokół nas jest wiele dzieci , które potrzebują być może twojego wsparcia , dobrego słowa .

Ciągle zbieramy plastikowe zakrętki jeśli czytasz ten post mam ogromna prośbę powiedz w śród znajomych , rodziny w swoim miejscu pracy , to tylko i aż kawałek plastiku , który może pomóc dziecku .

Możesz pomóc zbierać zakrętki plastikowe od wszystkiego dzięki tobie pojawi się uśmiech na buzi Irminki . Zakrętek pomalutku bardzo pomalutku przybywa , przyłącz się na wydarzeniu na fb https://www.facebook.com/events/607275709344202/

 Pomagając innym odkryjesz to, co tak na prawdę jest w życiu ważne i na czym warto się skupić… Przekonaj się, ile szczęścia w Twoje życie wniesie wyciągniecie pomocnej dłoni w stronę kogoś potrzebującego i jak bardzo może to odmienić życie was obojga.

                    DZIEKUJEMY ZA TWOJE SERCE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz